Mevzuat
Mevzuat Bilgi Sistemi; Anayasa, Kanunlar, Kanun Hükmünde Kararnameler, Cumhurbaşkanlığı Kararnameleri, Tüzükler, Cumhurbaşkanlığı Yönetmelikleri, Bakanlar Kurulu Yönetmelikleri, Cumhurbaşkanı Kararları, Cumhurbaşkanı Genelgeleri, Başbakanlık Genelgeleri, Kurum ve Kuruluşlar ile Üniversite Yönetmelikleri ve 01/01/2004 tarihinden sonra Resmî Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Tebliğlerin kodifikasyonu yapılmış güncel metinlerinin bulunduğu bir veri tabanıdır. Mevzuat Bilgi Sistemi ile günlük olarak güncellenen mevzuatlara; Mevzuat Türü, Mevzuat Adı, Mevzuat Numarası, Kurum Adı belirterek veya herhangi bir alan doldurmayıp, yalnızca arama yapmak suretiyle yürürlükteki tüm mevzuata ulaşılabilmektedir.
Çocuk Kulübü
Eğitim/ders saatleri dışında; çocuklarda güven, sorumluluk duygusu ile mevcut ilgi alanlarını geliştirmeye ve yeni ilgi alanları oluşturmaya, beceriler kazandırmaya yönelik bilimsel, sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif etkinliklerin yapılması amacıyla istekli velilerin çocukları için kurulan kulüptür. Okul yönetimi, bir sonraki eğitim ve öğretim yılı için okulda kurulacak kulüplere kayıtlar başlamadan önce; kurumun türünü, imkân ve şartlarını, öğrencilerin sınıf seviyesini, çevrenin sosyoekonomik, kültürel ve coğrafi özelliklerini dikkate alarak karar verir. Açılması planlanan çocuk kulüpleri, kayıt döneminde velilere duyurulur. Çocuk kulübü isteğe bağlı ve ücretlidir.
Alternatif Erişim Modelleri
Gezici Öğretmen Sınıfı
Taşıma Merkezi Ana Sınıfı
Okul öncesi eğitim çağ nüfusu az olduğu için şube açılamayan yerleşim yerleri ile çağ nüfusunun yoğun, fiziki şartların yetersiz olduğu yerleşim yerlerindeki çocukların okul öncesi eğitime erişimini sağlamak için bir öğretmenin birden fazla merkezde esnek zamanlı eğitim verdiği modelidir.
Okul öncesi eğitim çağ nüfusu az olduğu için şube açılamayan yerleşim yerleri ile çağ nüfusunun yoğun, fiziki şartların yetersiz olduğu yerleşim yerlerindeki çocukların okul öncesi eğitime erişimini sağlamak için çocukların en fazla 20-25 km taşınacak şekilde rehber personel eşliğinde taşınarak tek merkezde eğitim aldıkları modeldir.
Yaz Eğitimi
Benim Oyun Sandığım
Okul öncesi eğitim çağ nüfusu az olduğu için şube açılamayan yerleşim yerleri ile çağ nüfusunun yoğun, fiziki şartların yetersiz olduğu yerleşim yerlerindeki çocukların okul öncesi eğitime erişimini sağlamak için bir sonraki eğitim öğretim yılında ilkokula başlayacak çocuklar öncelikli olmak üzere ders yılı içerisinde okul öncesi eğitimden yararlanamamış çocuklara yaz aylarında verilen eğitimdir.
Şartları elverişsiz hanelerde yaşayan ve okul öncesi eğitime erişimi olmayan çocukları ev ortamında desteklemek amacıyla geliştirilen “Benim Oyun Sandığım Seti”nin okul öncesi öğretmeni ve okul müdürü aracılığıyla çocuğa ve aileye teslim edildiği düzenli ev ziyaretleri ile çocuğun gelişimin izlenip desteklendiği ev temelli erişim modelidir